Monday 12 September 2011

THANK YOU SAHABAT.

     terima kasih sahabat. sebab kau da banyak tolong aku. mungkin semalam akan jadi pertolongan terakhir. ieda ? thank you so much. kau sudi jadi orang tengah antara aku dengan budak kecik toe. :))
terima kasih banyak-banyak. 


     yea. aku memang tak boleh selesai kan masalah sendiri. bukan tak boleh , tiap kali aku nak cakap dengan budak kecik toe. dia mesti ta layan aku. macam mana aku nak selesai kan sendiri ? hurm. aku da ta tao nak buat apa lagi. aku hanya mampu diam kan diri jew. aku terima apa saja yang kau buat kad aku budak kecik . mungkin kau da bosan dengan aku. sebab toe kau ta nak layan aku kan ? 


   hurm. tadi masa kad sekolah. sumpahh ! aku memang jealous gilaa . aku tao ku memang ta nak layan aku da. tapi bila aku tengok kau layan orang lain. aku memang jealous gila. lelaki ramai. kau seorang jew perempuan kad situ. bohong larh if aku cakap aku tak jealous. aku duduk sorang-2 kad tepi toe. aku ta amik peduli puwn. kau langsung tak amik berat tentang aku kan ? mungkin bila kau da mati nanti. kau ta kan peduli kuwt. ta pear larh. aku terima apa saja berbuatan kau pada aku. aku terima. 

No comments:

Post a Comment