Friday 9 September 2011

selamat tinggal telefon bimbit :))

    
      kenapa fone aku jadi pendiam nie ?dia da tak berbunyi macam dulu. kea dia malu nak berbunyi.? hurm. ta dew sapa nak bunyi kan fone aku. selalu nya fone aku bising jew. sebab dia selalu contact aku. tapi sekarang da tak contact da. entah larh. semalam aku call dia. dia puwn mcm nak ta nak jew cakap dengan aku. dia macam nak lari kan diri dia. mungkin dia da bosan dengan aku kuwt. ta pear larh. maaf sebab aku ta boleh buat kau happy. mungkin mulai dari hari nie. fone aku da tak hidup mcm biasa :)) dia akan tidur sampai bila-bila. jika perlu jew aku akan kejut kan dia untuk bangun. if fone aku hidup. ta dew siapa nak contact aku. ta pear larh. selamat tinggal telefon bimbit :))tidur elok-elok 

No comments:

Post a Comment