Tuesday 23 August 2011

KAU BUAT AKU MACAM TAK WUJUD JEW.

        asalamualaikum, ta jawab dosa. :)) HAHA ! 
sebenarnya hari kie aku malas nak update blog nie. tapi bila da bosan-2 ta dew apa-apa nak buat terpaksa larh update ta kerelaan. HAHA ! 

  hari ini pergi sekolah semangat gila. tiba-tiba jadi semangat. HAHA ! sampai jew kad sekolah semua orang da beratur. peeh ! malas larh pulak nak beratur. aku terus naik kelas. sorang-sorang. da larh lampu ta bukak masa nak naik tangga toe. gelap jew. arrggh ! aku ta heran. bulan ramadhan setan kan kena ikat :)) tapi bila bulan-bulan biasa seram larh juga. HAHA ! tapi buat don't no jew. :))

  lalala~ uwh. lupa pulak. cikgu math. errr ! apasal larh asyik nak tukar cikgu jew. ee ! geram-geram jew. :)) elok-elok da dpt ciku cikgu baik-baik. tukar pulak dapat cikgu mcm singa.HAHA ! garanng gilaa cikgu toe. sampai form 5 pulak toe cikgu toe ajar. err ! 

  sebenarnya kad sekolah tadi aku ta dew mood. mula-mula jew semangat. :)) mana taknya.masa waktu sejarah, aku bosan ta tao nak buat apa. lepas toe aku pergi kad heroin aku toe. semalam dia demam. tapi ta tao larh dia da baik kuwt hari nie. masa aku duduk sebelah dia. aku nak story-morry dengan dia. banyak perkara yg aku nak kongsi cerita dengan dia. tapi ta sempat aku nak cerita dia belah mcm toe jew. peehh ! sentap sioot aku. sedihh gilanyee ! :( dia pergi kad orang lain. sayang ? kenapa nie ? aku ada buat salah kea ? da puas da aku fikir apa salah aku kad kau.

  hurm. ta pear larh. aku nak buat mcm mana lagi. da dia ta nak layan aku lagi. mungkin dia da bosan da kuwt dengan aku. hurm.. aku ta boleh nak buat apa-2. ta kan aku nak paksa kau suruh layan aku kan. hurm..ta pear larh. asal kan kau . aku ta nak tgk kau sedih. mulai hari nie, aku just diam kan diri jew. :)) bye, asalamualaikum :))

 wait-wait ! nak mintak tolong boleh ? tolong like lepas baca nie okayy ! :)) ta paksa puwn :)) 

  

No comments:

Post a Comment